SUPORT HELP DESK & MENTENANȚĂ

Nu o să-ți irosim timpul cu o lungă listă de servicii IT. Flow le face pe toate, de la instalarea unei imprimante până la descifrarea comportamentului misterios al unui server buclucaș.
Puterea noastră nu constă în ce probleme rezolvăm, ci în modul în care le rezolvăm.

Iată care-i schepsis-ul:

ECHIPA NOASTRĂ DE HELP DESK E SUSȚINUTĂ DE O PLATFORMĂ DE SUPORT MULTI-CANAL. AM DENUMIT-O AFECTUOS: UNRIDDLE.

Împreună, dăm de cap problemelor IT de zi cu zi.

CE ESTE UNRIDDLE?

Unriddle ne permite să prioritizăm și să rezolvăm toate solicitările și problemele tale, indiferent de gradul de dificultate sau de modul în care alegi să le raportezi: prin e-mail, chat sau portalul pentru clienți. Altfel spus, combină excelent chat-ul live, fluxuri inteligente de ticketing și instrumente de automatizare care oferă asistență rapidă.

CUM GESTIONEAZĂ FLOW SOLICITĂRILE?

AUTOMATIZARE PERSONALIZATĂ

Stabilim reguli de automatizare personalizate pentru a atribui, prioritiza, escalada, clasifica și soluționa cererile și incidentele. Fără ca tu să aștepți nejustificat de mult.

ANALIZA CAUZEI PRINCIPALE

Înregistrăm informații despre solicitări, probleme și soluții, identificăm problemele recurente, investigăm cauza principală și furnizăm soluții care contracarează repetarea incidentelor.

VENIM LA TINE DACĂ “ARDE”

În 95% din cazuri, soluționăm problema de la distanță. Dar dacă situația o cere, echipa noastră oferă asistență la fața locului pentru toate problemele legate de hardware și software.

MONITORIZAREA FEEDBACK-ULUI

Măsurăm constant nivelul de satisfacție al clienților pentru a le înțelege mai bine nevoile și așteptările, dar și pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor. În plus, urmărim și analizăm toate feedback-urile.

CARE SUNT BENEFICIILE PENTRU TINE?

Un singur punct de contact pentru toate problemele hardware și software;

O experiență simplificată cu echipa de suport: când și cum ai nevoie;

Flux de lucru neîntrerupt, mai puține sincope IT;

Mai mult timp alocat activităților strategice.

SĂ VORBIM DESPRE BANI…

…DAR NU ÎNAINTE DE A ANALIZA INFRASTRUCTURA IT CURENTĂ

Pur și simplu nu credem în metoda abonamentului lunar generic. Pentru că fiecare mediu IT este unic, cu cerințe și particularități specifice, adaptăm nivelul de asistență și serviciile la nevoile tale. Ne întâlnim, analizăm, stabilim bugetul și batem palma.

TOTUL ÎNCEPE PRIN COMPLETAREA FORMULARULUI DE MAI JOS:

Tratăm cu seriozitate dreptul la confidențialitate și folosim datele numai în legătură cu serviciul solicitat. Vă rugăm să citiți Politica de Confidențialitate

Dând click pe butonul „trimite” sunteți de acord ca Flow să stocheze și să proceseze informațiile/datele trimise prin formularul de mai sus.

ALEGE FLOW-UL CARE ȚI SE POTRIVEȘTE!

S-ar putea să obții beneficii relevante și de pe urma celorlalte soluții Flow